niedziela, 21 października 2012

Konkurs

Zauważyłam, że przynajmniej raz w miesiącu zapraszam was do jakiegoś konkursu. W tym miesiącu nie może być inaczej :)

Konkurs odbywa się na Facebooku FILOZOFKA
Link--------------> TU
W albumie Konkursy znajduje się nowe zdjęcie.
Wystarczy odgadnąć co ono przedstawia :)
Wygrywa pierwsza osoba, która poprawnie odpowie na pytanie.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które wcześniej polubiły profil Filozofka na FB

Nagroda niespodzianka podpowiem tylko, że adekwatna do pytania konkursowego :)
Zapraszam na Facebooka. :*

1 komentarz:

  1. nie opisuje rzeczy, ponieważ znaczna większość moich ciuchów jest z butików w moim mieście, więc nie widzę sensu pisania kurtka-nn, buty-nn.
    a dlaczego rzadko kupuje w sieciówkach? niejednokrotnie się sparzyłam na tym, że identyczną rzecz jaką mam ja ma jeszcze 5 innych osób z mojej szkoły, a ja tego nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń