piątek, 29 marca 2013

Nowości

Witajcie kochani!
Dawno mnie nie było. Wszystko z powodu nowego semestru. Dużo, dużo pracy za mną i jeszcze więcej przede mną.
Dziś chciałam się wam pochwalić nowościami jaki udało mi się kupić na tegoroczną wiosnę, która mimo próśb nie chce do nas zawitać :(



















Pastelowe kolory dominują tej wiosny. W avonie można było znaleźć gamę lakierów w rożnych pastelowych odcieniach. Ja zaopatrzyłam się w pastelowy róż i żółć. Fantastycznie wyglądają na paznokciach!





















Alepaznokcie też mają w swojej ofercie coś ciekawego.
Lakier 08 to przepiękne galaxy. Trwałe i efekt można uzyskać już po 1 malowaniu!
09 to nowość czyli lakier zmieniający kolor tzw termiczny. Jeszcze się z nim oswajam :P ale fajna alternatywa.


Niebawem post o nowościach w szafie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz