wtorek, 16 lipca 2013

Wakacyjne nowości




















Po sześciu wspólnych latach mój kochany przyjaciel iPod nano 4G odmówił posłuszeństwa :( Próbowałam go ratować. W końcu tyle lat razem... niestety... Okazałam się bezsilna. 
Zapakowałam go w oryginalne pudełko i postawiłam na widoku. Odszedł ale spokojnie. Pozostanie w pamięci na zawsze. 
Nastał lipiec czyli okazja do zakupów. Na pierwszym miejscu postawiłam sobie kupno nowego odtwarzacza. 
Jestem maniaczką Apple więc padło na najnowszy model iPoda nano 7G. (który widzicie na zdjęciu). Mam nadzieje, że przeżyje ze mną tyle wspaniałych lat co poprzedni :)


























Nie mogło się też obyć bez nowego kostiumu kąpielowego. Promocje w F&F kuszą, więc czemu nie zaopatrzyć się w coś takiego :)

5 komentarzy:

  1. Ja mam straszny sentyment do tych starszych generacji ipodów, miałam dokładnie takiego samego ale niestety ukradli mi go :( ostatnio udało mi się dorwać nano z tej generacji tylko że takiego dużego i po prostu jestem zachwycona! a jak tobie używa się tego nowego?

    OdpowiedzUsuń
  2. heh no to przynajmniej posłużył długo :) A z nowego na pewno będziesz zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam identycznego :) teraz mam iPhona 5 :) ( maniaczka apple ze mnie tez jest :) )
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kostium ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Kostium wspaniały <3 Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie -->
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń