niedziela, 20 października 2013

Mieszkaniowo part 1

Od niedawna sama sobie jestem Panią tzn gotuje, sprzątam, mieszkam.
Początki nie były łatwe, nie powiem... ale teraz już wszystko nabiera kolorów :)

Dziś kilka zdjęć z mieszkania.


























Lustro w przedpokoju zaprojektowałam sama. Stworzyłam je z płytek szklanych (kupionych wieki temu, można pewnie podobne zamówić u szklarza) zaczepionych jedna za drugie na haczykach. Efekt jest niesamowity! :) I chodź nie da się w tym lustrze "dobrze" obejrzeć, nadaje małemu przedpokojowi "design'erski" charakter :)



























Modowa ściana nabiera rumieńców. Moje ulubione zdjęcia wiszą na ścianie, tworząc (jak na razie) skromny kolaż.





















Wczoraj dostałam cudowny prezent! Naklejki dekoracyjne na ścianę.
Od razu wykorzystałam obecność przyjaciół by stworzyli to małe dzieło sztuki. Zdobi ścianę w dużym pokoju. Zdjęcie wyszło słabe... pewnie dlatego, że było już późno. Ptaki są szare a elementy na przemian zielone i niebieski.
Te i inne naklejki możecie znaleźć w IKEA :)

2 komentarze: