wtorek, 25 września 2012

Nivea pure effect anti spot
























Zdjęcia: google.pl


Nivea pure effect ANTI-SPOT.
Od razu piszę, że nie dostałam tego produktu do reklamy tylko sama kupiłam. Zachęcona opiniami i reklamami.
Produkt z nowej linii Nivea ma plusy rzecz jasna, ale także minusy.
Zacznę od plusów:
+ konsystencja
+ zapach
+ ekonomiczność (krem mimo małej pojemności jest bardzo wydajny)
Minusy:
- krem jest bardzo drogi. W porównaniu z podobnymi kremami na rynku. W rossmanie cena 16,99zł
- niestety ale moja cera nie poprawiła się po użyciu kremu. Mimo tego, że "kuracja" z nim trwała całe 3 miesiące.

Niestety nie jestem zadowolona z tego rozwiązania. Zawsze byłam zadowolona z produktów, które oferowała mi firma Nivea. Niestety tym razem się zawiodłam.

Może warto przy tej okazji zapytać was o produkty, z których WY nie byłyście zadowolone??
Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam.
Filozofka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz