piątek, 28 grudnia 2012

7

Wybrałam się z koleżanką do caffeheaven na pyszną świąteczną jeszcze kawę. Ubrałam się w moje ukochane leginsy reniferki. Pojawił się też (wreszcie) wymarzony zegarek z EDIBAZZAR.  Do kompletu i koncepcji stroju biżuterie dopasowałam "kolczastą" :P od Mariangie.  Jestem bardzo zadowolona z jej biżuterii :) No i kawa w caffeheaven przepyszna jak zawsze. mogę polecić
 tą pomarańczową świąteczną :)
Leginsy reniferki: KARI
Bluzka: C&A %
Zegarek: EDIBAZZAR
Naszyjnik i branzoletka: Mariangie




3 komentarze:

  1. bardzo ładne leginsy, oprócz tego widzę że bluzeczka jest urocza, uwielbiam złoto w ubraniach. :)
    pozdrawiam serdecznie . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne leginsy i dodatki, są mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta bransoletka jesT !
    zapraszam tutaj http://kejsys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń