wtorek, 18 lutego 2014

Walentynkowa bielizna

Szał na walentynkową bieliznę rozpoczął się już pod koniec stycznia.
Na allegro pełno promocji na bardzo kobiecą, koniecznie kłusom i czerwoną bieliznę... dla Pań i Panów!

Moją uwagę przykuły dwie kolekcje.
Pierwsza pochodzi z H&M i jest droższa od kolekcji nr 2 którą zaraz wam pokaże ale stosunkowo niedroga w porównaniu z bielizną innych marek.























O panterka 0-0


















































Kolekcja H&M
Zdjęcia pochodzą ze strony groszki.pl

Ja osobiście zdecydowałam się na zakup bielizny z kolekcji nr 2 firmy F&F.
Kolekcja urzekła mnie fasonami i przystępną ceną!
Zobaczcie sami!






































Cena? 31zł góra 15 zł dół
W F&F kupiłam również stanik w....? Panterkę :P

9 komentarzy:

  1. Jest ciepło, ale dodatkowo zakładam zawsze płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta bielizna ;) I ceny rzeczywiście przystępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten komplecik w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na drugim zdjęciu różowy jest boski! :)
    Jak ktoś jest opalony to wręcz idealnie będzie to wyglądać :)
    Ceny zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmiarowka w hm i sieciowkach jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ostatnio marzy stanik w panetkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń